גורמים מאבחנים (קריטריונים)
גורמים מאבחנים מתוך פורטל ההורים – שילוב בחינוך מיוחד
גורמים שאבחנתם קבילה בוועדות מתוקף תיקון מס' 11 לחוק החינוך המיוחד
אפיון המוגבלות |
הגורם המקצועי שאבחנתו קבילה לצורך אפיון המוגבלות של התלמיד |
פסיכולוג חינוכי, פסיכולוג התפתחותי או פסיכולוג קליני |
|
ועדת האבחון לפי חוק הסעד (טיפול באנשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית), תשכ"ט-1969, ובמידת הצורך – גורם מקצועי נוסף שאבחנתו קבילה בהלימה למוגבלות או למוגבלויות נוספות. |
|
פסיכולוג חינוכי, פסיכולוג התפתחותי או פסיכולוג קליני |
|
פסיכולוג חינוכי, פסיכולוג התפתחותי, פסיכולוג קליני, מומחה בפסיכיאטריה של ילדים ונוער |
|
רופא מומחה בפסיכיאטריה של ילדים ונוער, רופא ילדים עם ניסיון עבודה של שלוש שנים לפחות במכון מוכר להתפתחות הילד או רופא מומחה בנוירולוגיה של הילד ובהתפתחות הילד בנוסף. נוסף על כך באבחון הראשון - אבחון של פסיכולוג קליני מומחה בתחום הקליני של הילד, פסיכולוג התפתחותי או פסיכולוג שיקומי או חינוכי בעל הכשרה מוכחת בתחום האוטיזם |
|
רופא מומחה בפסיכיאטריה של ילדים ונוער |
|
פסיכולוג חינוכי, פסיכולוג מומחה שהוכשר בנושא לקויות למידה או פסיכולוג מומחה ומאבחן דידקטי, בין שבמסמך אחד ובין שבמסמכים נפרדים |
|
|
פסיכולוג מומחה, רופא מומחה בנוירולוגיה של הילד ובהתפתחות הילד, רופא מומחה בפסיכיאטריה של ילדים ונוער או רופא ילדים בעל ניסיון עבודה של שלוש שנים לפחות במכון מוכר להתפתחות הילד |
רופא ילדים בעל ניסיון עבודה של שלוש שנים לפחות במכון מוכר להתפתחות הילד או רופא מומחה בנוירולוגיה של הילד ובהתפתחות הילד |
|
קלינאי תקשורת שהוסמך לאודיולוגיה. לעניין זה, אודיולוגיה משמעותה עריכת בדיקות שמיעה והתאמות מכשירי שמיעה |
|
מכון לראייה ירודה או רופא עיניים |
|
רופא מומחה בנוירולוגיה של הילד ובהתפתחות הילד או פסיכולוג חינוכי או התפתחותי, יחד עם קלינאי תקשורת או מרפא בעיסוק |
|
קלינאי תקשורת במכון להתפתחות הילד |
|
מחלות ותסמונות נדירות |
רופא ילדים עם ניסיון עבודה של שלוש שנים לפחות במכון מוכר להתפתחות הילד או רופא מומחה בנוירולוגיה של הילד ובהתפתחות הילד |