חול המועד מלא באירועים

מאות מתושבי קריית מלאכי והסביבה נהנו מאירועים רבים שהתקיימו בחול המועד פסח. ההופעה של עקיבא הייתה "סולד-אאוט" עוד לפני החג, אמפי המתנ"ס היה עמוס לעייפה בהופעה של מיקי וגם להפנינג האביב ביער הקהילתי היה ביקוש מעבר למצופה


חול המועד פסח שכזה לא ראו שנים רבות בקריית מלאכי. הופעות והצגות לכל המגזרים עם מאות משתתפים בכל אירוע. האירוע הראשון התקיים ביום חמישי ערב חג הפסח – הפנינג מתנפחים במרכז המסחרי לעידוד העסקים. האירוע התקיים ביוזמת האגף לקידום עסקים בעירייה.
ביום ראשון של חול המועד התקיימה הופעה של הזמר עקיבא תורג'מן. כל הכרטיסים הסתיימו ביום רביעי שקדם לו והם נמכרו במחיר מסובסד של 60 שקלים (במקום 100) לתושבי חוץ, והנחה נוספת לתושבי העיר ב-30 שקלים. בימים שני ושלישי התקיים הפנינג ענק ברחבת המתנ"ס עם מיקי, סבא טוביה ולהקת התיפוף טררם. ההופעה של מיקי הייתה הצלחה מסחררת, אמפי המתנ"ס היה מלא עד אפס מקום והורים סיפרו כי הגיעו מחוץ לעיר: מאשדוד, גן יבנה, קריית גת ואף מאזור רמלה-לוד. ההופעות היו ללא תשלום.
 
הפנינג האביב שהתקיים ביער הקהילתי הצליח מעבר למצופה. כל מאות היצירות וחומרי הגלם שהוכנו עבור הילדים, הסתיימו. רכז התרבות במתנ"ס העירוני אמר בסיום ההפנינג: "הייתה הצלחה רבה ואני מודה לקק"ל על שיתוף הפעולה בקידום המודעות ליער הקהילתי ולסביבה".
בשכונת חב"ד התקיימו 3 הצגות ילדים לציבור החרדי והצגה נוספת בשכונת כרמי הנדיב לציבור הדתי לאומי – כולם ללא תשלום. ההצגות כמו גם ההופעה של עקיבא אורגנו על ידי המחלקה לתרבות יהודית בעירייה.
במחלקת האירועים מודיעים כי בעקבות דרישת המשטרה שלא לקיים את הופעות ביום העצמאות באזור בו מקיימים מנגלים, ההופעות של  כוכבי הילדים דוד חיים ופיקו הועברו לחגיגות הקציר - שיתקיימו לראשונה בקריית מלאכי - בערב חג השבועות. ביום העצמאות יתקיים תיאטרון רחוב בין החוגגים בפארק העירוני. ההופעות של דודו אהרון, מה קשור ודניאל אסייג יחד עם כוחות מקומיים, יתקיימו בערב יום העצמאות הבא כמתוכנן.
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "לאחר שנתיים של קורונה, קריית מלאכי חגגה היטב את חול המועד. לראות את המשפחות ובעיקר את הילדים מאושרים, זו הסיבה שאנחנו משקיעים כל כך הרבה. אני מודה לממונה על האירועים חבר המועצה מוטי יעקובוב, למ"מ רה"ע צלי מזרחי, ללירון אביגזר, למשה דבח ורפי אילו ולכל אלו שטרחו על מנת שחול המועד בקריית מלאכי יהיה מהנה".
 
מ"מ ראש העיר עו"ד צלי מזרחי הממונה על התרבות היהודית: "גם השנה בחול המועד המחלקה לתרבות יהודית ארגנה מופע גדול והצגות לילדים עם תוכן יהודי. אני מודה לראש העיר אליהו זהר על ההשקעה הרבה ולראש המועצה הדתית עמי אילוז על השותפות".
 
לירון אביגזר מנהלת האירועים: "קריית מלאכי מציבה רף גבוה בכל הנושא של האירועים, כך שתושבי העיר כבר לא צריכים לצאת מחוץ לעיר. אני מודה לכל השותפים שלנו להצלחת האירועים. ניפגש בערב יום העצמאות".
 
צילום: מישל אמזלג / עיריית קריית מלאכי