מצטייני אגף החינוך לשנת תשפ"ב-2022


יום רביעי האחרון היה מרגש עבור המורים, המורות והגננות בקריית מלאכי. אגף החינוך בעירייה, בשיתוף הסתדרות המורים, רשת דרכא ורשת אמית ארגן ערב חגיגי למורים ולגננות מצטיינים ומצטיינות ולבני משפחותיהן באולמי אהבתיה.
 
במשך כחודש ימים עמלו באגף החינוך על איתור המצטיינים, ארגון הטקס ואף הפקת חוברת שחולקה לנוכחים. הערב כלל ארוחה, עשירה ליווי מוזיקלי של "דואט מוזיקלי" והנחו אותו תלמידי התיכונים אמי"ת ודרכא. הקריטריונים לזכייה היו: התחדשות פדגוגית ואהבת התלמידים. סך כל המצטיינים עמד על 28 מורים וגננות ומהם נבחרו עוד 17 בתואר "מצטיינים עירוניים". המצטיינים עלו בזה אחר זה לבמה לקבלת תעודת הוקרה ואלו שזכו כמצטייני אגף החינוך קיבלו גם מתנה בסך 500 שקלים.
 
המצטיינים העירוניים: גילי הדס – בי"ס אחוות אחים, נטע דרזי – בי"ס אלי כהן, פרידה עטיה – בי"ס הראל, דקלה כהן – בי"ס נצח ישראל, לבנה יצחק – בי"ס עציון, נורית חבבו – בי"ס חב"ד בנות, הרב יצחק זגורי – בי"ס חב"ד בנים, אודליה אדרי – בי"ס בית יוסף, יוסי יוחנן – בי"ס ישורון, חני נתן – תיכון אמית, סמדר אלחרר – תיכון דרכא, שרה הלפרין – תיכון בית חנה, ישוורק אלנה – מועדונית בית ציפורה, יפית אנדלאו – גן אגוז, איריס קסהון – גן חבצלת, חמוטל רוזנברג – גן עציון ב',  מיכל כהן – גן מנחם.
 
ראש העיר אליהו זהר הממונה על החינוך הדגיש בדבריו את הקדימות שהוא מייחס לחינוך לפני כל עיסוקיו: "בסיורים הקבועים שלי בבתי הספר אני רואה את אנשי החינוך הנפלאים בעשייתם. רק עם מסירות המשלבת חשיבה יצירתית והרבה חום ואהבה אפשר להצעיד את קריית מלאכי לפסגת מערכת החינוך הארצית". בטקס נכחו גם סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר ומפקחות משרד החינוך.
 
"מטרת טקס ההוקרה לאנשי החינוך להעריך ולהוקיר את אלו שעושים מעבר לשגרת העבודה בחשיבה, ביצירתיות, בתרומת זמן אישי לטובת המערכת" הסביר מנהל אגף החינוך ד"ר אבי אדרי "מטרה שניה והיא חשובה לא פחות היא להוציא לאור את המעשים הנפלאים שעושים אנשי החינוך בין כותלי הכיתה כדי שאחרים יראו ויחדשו".
 
צילום: עיריית קריית מלאכי