הסתיימו עבודות חידוש כביש ז'בוטינסקי

עלות חידוש הכביש: כ-1.5 מיליון שקלים. בעקבות כך עומסי התנועה באזור הופחתו משמעותית. השלב הבא: חידוש כביש בן גוריון


כחלק מתוכנית בהקלה על עומסי התנועה בקריית מלאכי, חודש כביש ז'בוטינסקי מרחוב הנגב ועד כיכר בר יהודה. העבודות כללו: קרצוף וריבוד הכביש מחדש, מדרכות חדשות, עמודי חשמל נוספו וכעת הם משני צדי הכביש, בוצעו עבודות לתשתית סיבים אופטיים לאינטרנט מהיר ויחד עם הגינון העלות נאמדת בכמיליון שקלים וחצי. 
 
הרחבת הכביש מאפשרת כעת מעבר טוב יותר של רכבים והגעה קלה יותר למרכז ולבתי הספר בשעות העומס. עבודות הסלילה והמדרכות בוצעו על ידי עמית הנדסה אזרחית שמבצעת כעת גם את העבודות לחידוש המרכז בפינת ז'בוטינסקי בן גוריון. תושבי האזור שפגשו בראש העיר השבוע בעבודות, חיבקו אותו והודו לו על השינוי המשמעותי ברחוב.
 
כביש זה מתווסף לכביש בר יהודה בו נבנתה כיכר ונסלל כביש חדש, מפרצי אוטובוס ברח' רש"י ובקרוב תיבנה כיכר נוספת מול הקאנטרי החדש להסדרת תנועה טובה באזור וסלילה עד כיכר ויצמן כולל תאורה ומדרכות בעלות 800 אלף שקלים. בשלב הבא יחודש כביש שד' בן גוריון מכיכר ויצמן חב"ד עד לכיכר באר טוביה. העבודות יכללו חידוש מדרכות, תאורת לדים וסלילה לאורך הכביש. עלות הפרויקט: 1.75 מיליון שקלים. בקרוב גם יפתח גן מהשחקים לילדים עם צרכים מיוחדים אשר יחד עם החניון הסמוך אליו שהוסיף לשכונה עשרות מקומות חנייה נוספים. עלות פרויקט זה נאמד בכ-1.5 מיליון שקלים נוספים.
 
*ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר:* "קריית מלאכי בתנופת פיתוח בשנים האחרונות ואנו ממשיכים בחידוש העיר ולהקל על עומסי התנועה. העיר משנה את פניה לבלי היכר ובקרוב נסיים גם את חידוש המרכז המסחרי עם עשרות מקומות חנייה נוספים לטובת התושבים ובעלי העסקים".
 
צילום: עיריית קריית מלאכי