מתלבשים על זה - באהבה

היום (שלישי) הפיק האגף לשירותים חברתיים קריית מלאכי יריד לחלוקת פרטי לבוש והנעלה ממותגים מובילים בארה"ב, עבור לקוחות. התרומה הגיעה מתורמים אנונימיים הקשורים לכולל חב"ד והקרן לידידות


אל ראש העיר אליהו זהר הגיעה פנייה ממשפחה בארה"ב להם הכירות מוקדמת, על רצונם לתרום פרטי לבוש והנעלה. ראש העיר מינה את עוזרו גילי לוי לטפל בנושא הלוגיסטי ואת החלוקה בפועל דרך האגף לשירותים חברתיים.  התרומה הוקדשה לזכות יקירם דוב בילא ישראל. הפריטים הגיעו במכולה מחו"ל ושונעה בעזרת הקרן לידידות. מיון ראשוני נעשה במפעל פלוקטקס ותוך 5 ימים נערכה העירייה למבצע.
 
באגף הוחלט למקד את אוכלוסיית היעד ליריד המותגים, בלקוחות "המיזם התזונתי" והתוכניות הייחודיות של העירייה ליציאה ממעגל העוני, לצד לקוחות מתוכניות הנוער והצעירים בסיכון. למעלה מ-300 בתי אב הוזמנו על ידי העו״סים והמיזם התזונתי להגיע למשרדי האגף לשירותים חברתיים לקבל כרטיסיות, בהתאם למספר הנפשות במשפחה. הכרטיסייה מאפשרת למגיעים לבחור בעצמם 8 פריטים מהיריד לכל בן משפחה ורק בעלי כרטיסיות הורשו להיכנס ליריד.
 
לימור פרייס עובדת 'מרכז עוצמה' מונתה לאחראית על המיתוג והארגון של היריד ועל הקריאטיב  ״מתלבשים על זה -עושים באהבה״. עו״ד אתי פדלון מ"מ ראש צוות היחידה לקהילה והתנדבות מונתה למנהלת האירוע בפועל. עוזר ראש העיר גילי לוי הציע את אולם הספורט בית ספר עציון שקרוב לבית המשפחות וכאמור דאג לחלק הלוגיסטי ואחראי מטעם ראש העיר על הארגון. עובדות הקהילה, השכונות ומתנדבים גויסו לסייע בפירוק מאות ארגזי מותגים מארה"ב. עד מהרה הפך אולם הספורט לחנות ענקית בחלוקה לפי מגדר ומידות, על שולחנות עליהם נפרסו מפות לבנות. האולם קושט בבלונים, נוספו שלטי הכוונה ונעשה הכל כדי לתת למשפחות אווירה נעימה.
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "ראשית אני מודה למשפחה היקרה שתמיד מוצאת דרכים לסייע למשפחות גם בחגים וגם במהלך השנה. מדובר בסחורה איכותית ביותר מארה"ב וזה נותן תחושה טובה למשפחות שבאמת צריכות. יישר כח לעוזר שלי גילי על הארגון המהיר יחד עם צוות האגף לשירותים חברתיים".
 
מנהלת האגף לשרותים חברתיים, יואלה תבור: "מדיניות העירייה באמצעות האגף היא בראש וראשונה לכבד את הלקוחות שלנו ולדאוג עבורם לטוב ביותר. הצוות הרים הפקה ברמה גבוהה ואני מודה לראש העיר שדחף אותנו להפיק את היריד תוך מספר ימים מצומצם. אנו שמחים לאפשר לקראת הלימודים את ההתחדשות של המשפחות במיטב הבגדים וההנעלה ובחרנו להקצות את התרומה למשפחות הנזקקות ביותר בהיבט הכלכלי".
 
מ"מ ראש העיר עו"ד צלי מזרחי הממונה על האגף לשירותים חברתיים: "לראות את ההתארגנות של העובדים תוך מספר ימים היה מעורר השתאות. האווירה הייתה נעימה לכל משפחה שהגיעה והיה סדר מופתי. יישר כח לתורמים היקרים אשר בזכותם גם משפחות רווחה זוכות ליהנות ממותגים מובילים"
 
צילום: עיריית קריית מלאכי