סוגרים את הקיץ בקריית מלאכי!

ביום רביעי הבא זה מתחיל: שרשרת אירועים לטובת תושבי העיר עם הפרויקט של רביבו, מתחם קרייזי פארק ענק, הפנינג מיוחד של המתנ"ס כולל הופעת ילדים, והופעה לבני נוער עם אופק וניר. הכניסה חופשית


בקריית מלאכי מתכוננים לאירועי סוף הקיץ המיועדים לקהל הרחב ולא פחות חשוב: ללא עלות. האירוע הראשון בשרשרת יתקיים ביום רביעי 24.8 עם פסטיבל לבנות ובני נוער. בפארק העירוני יחכו לנערים אתגר בוגולוג (Bogolog), פינטבול, באבל-בול, עמדת מולטימדיה ועם הגרלות על טאבלט, אוזניות ועוד. המופע המרכזי יהיה של צמד הקומיקאים *אופק מזרחי וניר בנילוש.* על פי החלטת ראש העיר אליהו זהר, כרטיסי הכניסה בסך 20 שקלים יבוטלו והכניסה למתחם תהיה חופשית.
ביום ראשון אחריו יוצב *מתחם "קרייזי פארק"* – לונה פארק נייד: מכוניות מתנגשות, פארק דינוזאורים, מתחם מולטימדיה, פינה לפעוטות, דוכנים, סדנאות יצירה והפתעות נוספות רבות. עלות הקמת המתחם נאמד בכמאה אלף שקלים וגם במקרה זה הכניסה ללונה פארק תהיה ללא תשלום. בהפנינג הפעילויות של המתנ"ס יוצגו החוגים החדשים לשנת תשפ"ג, כולל טרמפולינות, יצירה, שעת סיפור והופעה של כוכבת הילדים 'נתי הגעתי הופעתי'.
הערב המרכזי של אירועי סוף הקיץ יהיה עם *'הפרויקט של רביבו'* בפארק העירוני. עוד לפני ההופעה התקיים סקר בסטורי של העירייה בו התבקשו התושבים להכריע בין רביב כנר, רן דנקר והפרויקט של רביבו, כאשר את מירב הקולות (כ-48%) גרפו הפרויקט.
גם השבוע נמשך פרויקט 'שכונה מארחת' – שיתוף פעולה של היחידה לעבודה קהילתית והמתנ"ס עם אירועים רבים בשכונות קריית מלאכי. אירועים אלו צפויים להימשך גם בשבוע הבא. במרכז הצעירים מתכוננים להפקת 'פסטיבל הבירה' הראשון של קריית מלאכי שיתקיים בחודש אוקטובר. פרטים בקרוב.
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "כמו בכל שנה אירועי הקיץ של קריית מלאכי מורכבים מאירועים רבים בשכונות לצד אירועי ענק עם אומנים גדולים. אנו בעיצומם של ההכנות לחגיגות ה-70 לקריית מלאכי שיכללו הפקות ואירועים מיוחדים".
חיליק גוטמן מנהל מתנ"ס קריית מלאכי: "העירייה השקיעה כ-400 אלף שקלים רק על אירועי סוף הקיץ במטרה שלמשפחות יהיה הכי טוב. מחלקת האירועים שלנו עמלה רבות על הפקת עשרות אירועים ומגיע למנהלת לירון אביגזר יישר כח על כך, יחד עם כל השותפים שלנו".
 
צילום: עיריית קריית מלאכי