נשיאי קק"ל מכל העולם הגיעו לקריית מלאכי

86 נשיאי קק"ל מכל העולם הגיעו לכנס בינלאומי בקריית מלאכי. הנשיאים למדו על הצלחת בית קק"ל בעיר שבשנים האחרונות מנחילה הצלחה ומעודדת מצוינות בקרב בני הנוער


במסגרת כנס הנשיאים שהתקיים ביום חמישי האחרון הגיעו 86 נשיאי קק"ל מכל העולם להיחשף ולחוות את המיזם החינוכי בתי מורשת קק"ל של החטיבה לחינוך וקהילה, הנמצא בקריית מלאכי. 
בתי מורשת קק"ל הוא מרכז חינוכי לצמצום פערים בחברה הישראלית באמצעות למידה והקניית ערכי מורשת ברוח ערכי קק"ל. במסגרת הביקור המרגש נחשפו הנשיאים לעשייה החינוכית בקריית מלאכי ופגשו את השפעתה על בנות ובני הנוער בעיר.
כחלק מהביקור נפגשו הנשיאים עם חניכי הבית ושמעו על החוויה של התלמידים וסיפורי ההצלחה שלהם. לאחר המליאה יצאו הנשיאים לסיור מגוון בבית קק"ל ושם נפגשו עם הקורסים הרבים ועם החניכים שנמצאים ושותפים לעשייה וללמידה דרך התפתחות האישית.
מרכזי מורשת קק"ל מהווים שובר שוויון עבור הנוער במקום בו הם פועלים, על ידי מתן כלים ומיומנויות המאה 21 על בסיס ערכי קק"ל, אשר תשפיע על המוביליות החברתית של בני הנוער המשתתפים בפעילויות.
בנוסף, המרכזים מהווים פלטפורמה נהדרת למפגש בין הקהילה המקומית לקהילה היהודית בתפוצות, ובכך יוצרים מפגשים וחוויות משותפות בין התורמים והקהילה שלהם עם הקהילה המקומית ובני הנוער, ובכך מחזקים את הזהות היהודית בארץ ובתפוצות.
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "אני מודה לחברת קק"ל על שיתוף הפעולה עם קריית מלאכי לאורך השנים.
בית קק"ל למצוינות נותן הזדמנות לכל ילדה וילד בעיר להגיע להישגים, לשפר את הבגרויות ל-5 יחידות ולקבל תגבור ללא עלות כדי להגיע למצוינות".
ראש העיר גם הודה ל- JNF UK וליחידת 8200 של צה"ל על שיתוף הפעולה בבית קק"ל.
 
רועי מרסיאנו מנהל בית מורשת קק"ל קריית מלאכי: "אנו שמחים על הזכות להיות חלק בשינוי והצמחת החברה הישראלית בפריפריה החברתית של מדינת ישראל דרך הנוער.
חניכים שעוברים בבית קק"ל תהליך חינוכי, גם משפרים משמעותית את סיכויי ההצלחה שלהם בעתיד דרך הלמידה, גם בונים את החוסן האישי שלהם דרך פעילות חינוכית וגם זוכים לתרום לקהילה ותמיד לראות את האחר, ובכך למעשה לייצר תמונת עתיד של בוגרים שחוזרים לעיר מגוריהם מתוך עצמה ומשפיעים על עתיד העיר".
 
קרדיט צילום לתמונות: קרדיט אריאל זנדברג/ קק"ל