פורים מהחלומות בקריית מלאכי - זה מה שמחכה לכם

קריית מלאכי ממשיכה להפתיע וחוגגת השנה את פורים בסימן חגיגות ה-70 לעיר. חגיגות פורים יתפרסו השנה על פני מספר ימים עם מגוון אירועים מיוחדים לכל המשפחה.


לראשונה מזה עשור, העדלאידע חוזרת לקריית מלאכי!
אירועי העדלאידע יפתחו ביום שישי 3.3 בשעה 9:00 בתהלוכת ענק שתצא מרחבת העירייה, תמשיך ברחוב בן גוריון דרך שדרות ויצמן/רבקה גובר ותסתיים בפארק העירוני באירוע חלוקת פרסים לבתי הספר הזוכים. לעדלאידע יגיעו תלמידי כיתות ד' עד י"ב מבתי הספר בעיר. את המייצגים השנה הכינו ילדי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים מחומרים ממוחזרים ובסימן יצורים דמיוניים. שאפו ענק לתלמידים שחלמו, שאפו והגשימו!
בשבוע שלאחר מכן ימשיכו החגיגות בפעילות מפתיעה ויצירתית במיוחד לתושבי העיר. ביום שלישי ה-7.3 קריית מלאכי תתחפש לאילת ותוריד את המע"מ בכל העסקים המקומיים, להוציא חנויות מזון ושתייה. במקביל, יתקיים הפנינג פעילויות לכל המשפחה ברחבת העירייה בין השעות 10:00-14:00 שכולל משחקים ומתקני פעילות מתנפחים.
יום לאחר מכן, יום רביעי ה-8.3, ימשיכו הפעילות בעיר במופע של אודי ואביעד אשר יתקיים בשעה 11:00 ברחבת המתנ"ס. לצד המופע יתקיים הפנינג פורים שיכלול תחרות תחפושות, מתחם ג'ימבורי לקטנטנים, מתקנים מתנפחים ודוכני פורים.
ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר: "חזרתה של העדלאידע לעיר היא אירוע מלהיב ומרגש עבור הילדים והמבוגרים כאחד! העדלאידע, יחד עם הפעילויות הנוספות בעיר, מייצרות מגוון רחב של אירועים עם ערך מוסף שיעלו חיוך על פני התושבים. אני שמח ונרגש להזמין את תושבי העיר והאזור לחגוג איתנו את חג הפורים שיהיה השנה שמח ומבדח במיוחד".