לפני פסח: קריית מלאכי פתחה בקמפיין ניקיון נרחב

מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לנושא הניקיון בעיר וכן קידום מהלך כולל לשיפור פני העיר. הסלוגן שנבחר: "שמירה על עיר נקייה – רווח נקי לכולנו"


קמפיין הניקיון ביוזמת העירייה ואגף שפ"ע, מתפרס על פני מספר חודשים ומחולק לשלושה שלבים עיקריים: בשלב הראשון בצעה העירייה פעולות רבות הכוללות תגבור מערך המשאית ורכבי התפעול העירוניים, הוספת עשרות פחים ומוטמנים ברחבי העיר וכן הגדרת מקומות ומועדים לאיסוף גזם. במקביל, הופץ סרטון הסברה שהציג את פעילותם של עובדי אגף שפ"ע בעיר. עוד בשלב זה, הפחים והמוטמנים מותגו מחדש ובימים אלה פותחת העירייה בפרסומים נרחבים בעיר אודות החשיבות שבשמירה על עיר נקייה.
בשלב השני תחל אכיפת חיובית כאשר פקחי העירייה יחלקו לתושבים אשר השליכו פסולת בפחים דוחות אכיפה חיוביים. עוד בשלב זה תחל פעילות הסברה במדיה החברתית במסגרתה יופצו כללי ההתנהגות שיסייעו לתושבים לשמור על הסביבה.
בשלב השלישי והאחרון תתבצע פעילות משותפת עם מוסדות החינוך להגברת המודעות לניקיון בקרב הדור הצעיר וכן יפורסמו נתונים מעניינים אודות האכיפה המתבצעת בעיר סביב נושא הניקיון. בנוסף, תפורסם סקירת הפעולות הנדרשות מן התושבים בכדי לשמור על עיר נקייה.
*ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר:* "ניקיון העיר הינו נושא מהותי וחשוב לנו כעירייה ולתושבים בפרט. גם כעת, ערב חג הפסח, כבכול ימות השנה, עובדי אגף שפ"ע עובדים לילות כימים במטרה לוודא שהתושבים קמים בבוקר לעיר נקייה. כבר היום, תושבי העיר מתחילים להפנים את מסרי הקמפיין ועוזרים לנו לשמור על עיר וסביבה נקייה, כל אחד בתחומו שלו".
 
צילום: עיריית קריית מלאכי