המשטרה: 10,000 חגגו עצמאות בקריית מלאכי

הצלחה אדירה לחגיגות ערב יום העצמאות בקריית מלאכי. ההפקה הגדולה עם נועה קירל ונתן גושן משכה אלפי תושבים מקריית מלאכי ומערים רבות באזור. ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "מחכה לנו עוד קיץ עמוס בהופעות"


קריית מלאכי חגגה 75 למדינת ישראל באחת הבמות המושקעות ביותר בתולדות העיר. ההשקעה השנה הגיעה לרגל חגיגות ה-70 לקריית מלאכי. נועה קירל – נציגת ישראל באירוויזיון פתחה את הערב בשעה 21:00 עם הופעה מהפנטת. ההופעה המוצלחת בקריית מלאכי זכתה לאזכורים בכל אתרי הרכילות הגדולים.

נבחרת ההתעמלות האומנותית 'ג'אמפ-אפ' ולהקת המחול 'תזוזה' הופיעו לקול תשואות הקהל. ההופעה של נתן גושן זכתה לעשרות אלפי צפיות ברשתות החברתיות וסחפה אחריה את הקהל. מופע הזיקוקים השנה היה שקט, מתוך התחשבות בילדים עם צרכים מיוחדים, בוגרים עם פוסט טראומה וכן עם בעלי החיים. את הטקס הנחה יוסי ברקליפה. במהלך הערב הוקרן גם קליפ ההמנון הרשמי של קריית מלאכי, שהופק לרגל חגיגות ה-70. ההפקה המוזיקלית של ההמנון הייתה באחריות המוזיקאית שולי קורן העובדת עם גדולי הזמרים בישראל. הפקת הקליפ הייתה תחת שלומי אלימלך וחברת 21company. על פי הערכות המשטרה בסיום האירוע, הקהל מנה כ-10,000 אנשים, נשים וילדים.

על הפקת אירועי יום העצמאות הייתה אחראית לירון אביגזר מנהלת האירועים במתנ"ס ועל ההפקה האומנותית בערב יום העצמאות היתה של שלומי אלימלך, שהוא גם המפיק הראשי של חגיגות ה-70 בעיר.

במקביל, התקיימה במה לציבור הדתי עם הפנינג ולהקת רימונים. באירוע זה הגיעו כ-400 תושבים נוספים שחגגו במעגלי ריקוד גדולים. למחרת בפארק העירוני הגיעו מאות משפחות לחגיגות המנגלים, עם דיג'י אור אזולאי, דיג'י מאור ועקנין, הפנינג ובובות רחוב.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "קריית מלאכי חוגגת 70 ושמחתי לראות את האלפים נוהרים לקריית מלאכי. זהו ציון דרך נוסף בהפיכתה של קריית מלאכי לעיר מרכזית, עיר מחוז. אני מודה לכל מי שגרם לאירוע הזה להצליח. מחכה לנו עוד קיץ עמוס בהופעות".

צילום: עיריית קריית מלאכי