שיעורי שחייה לכולם!

למעלה מ-1,000 תלמידי כיתות ה' משתתפים בשיעורי השחייה בספורט קלאב קריית מלאכי. השנה גם כיתות ו' הצטרפו לשיעורים בתקציב העירייה, מאחר והבריכה הייתה סגורה בשנה הקודמת. לראשונה גם תלמידי החינוך החרדי נהנו מהקורס


כמידי שנה משרד החינוך מסייע להורים במימון לימודי השחייה לכיתות ה' בלבד. בקריית מלאכי החליטו השנה לפצות גם את תלמידי כיתות ו' ולהעניק להם שיעורי שחייה במקום השנה שעברה, בה הקאנטרי  - ספורט קלאב קריית מלאכי, טרם נפתח.
הקאנטרי החדש שנחשב לאחד מהיפים בישראל, חשף בפני רבים מהתלמידים - שזו להם הפעם הראשונה – לחוות את המתקן המפואר שהוקם בעיר לפני פחות משנה.
הבריכה החיצונית נפתחה במיוחד עבור שיעורי השחייה כחודש לפני הזמן, כדי לאפשר לימודי שחיה ללא הפרעת הקהל וכך כל בית ספר הגיע והבריכה החיצונית הגדולה עמדה לרשותו.
התלמידים חולקו לרמות וכך כל תלמידה ותלמיד קיבלו את הכלים המתאימים עבורם, כדי למקסם את הקורס עד תומו. לימודי השחייה כללו גם תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתות חינוך מיוחד. במקרים אלו הייתה התייחסות מיוחדת  עם אמצעי עזר מיוחדים, גלשנים ועוד. השנה שותפו גם מהחינוך המוכר שאינו רשמי, בתי הספר: ישורון ובית יוסף אשר אינם נכללים בסבסוד של משרד החינוך.
 
*ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר:* "הרחבנו את שיעורי השחייה כדי לתת מענה לכמה שיותר ילדים, ללא שום הבדל. אני מודה למאיר אנקרי מנהל מחלקת הספורט שריכז את כל נושא לימודי השחייה".
 
שלומי אלימלך, מנהל ספורט קלאב קריית מלאכי: "אחת ההנאות שיש לי בעבודה הזו, זה לראות תלמידים שבאים, לומדים, נהנים והרצון הוא כי גם תחום השחייה יתפתח כאן בעיר. שמחתי גם לראות שהתלמידים עם הצרכים המיוחדים היו מאושרים מההזדמנות ללמוד שחיה ומתשומת הלב שקיבלו שריגשו את כולם".
 
צילום: עיריית קריית מלאכי